„Am vrut să sparg oul în avion, dar n-am apucat să mă urc”. Revoltă în Otopeni, zeci de călători Wizz Air nu au mai avut loc în aeronavă

Zeci de călători nu au reușit să se îmbarce spre Germania în prima zi de Paște, rămânând blocați pe Aeroportul Otopeni. Pasagerii susțin că Wizz Air a vândut un număr de bilete mai mare decât locurile disponibile. Compania aeriană respinge acuzațiile și afirmă că o problemă tehnică a dus la înlocuirea aeronavei cu una de dimensiuni reduse. Unul dintre pasageri a avut nevoie de asistență medicală, după ce a aflat că zborul său a fost amânat.

180 de persoane erau programate să zboare spre Germania în prima zi de Paște, cu o cursă Wizz Air. Din păcate, 60 dintre ei au rămas la sol, fără locuri disponibile. Situația a generat un scandal major pe Aeroportul Otopeni, oamenii acuzând compania low-cost că a vândut bilete în exces față de capacitatea aeronavei. „Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată.”

Majoritatea călătorilor își făcuseră planuri de Paște – cu cazări rezervate și întâlniri în familie. Din cauza haosului provocat de companie, oamenii susțin că sărbătorile lor au fost afectate. „Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n-am apucat să urc”, declară un bărbat. Wizz Air neagă că ar fi vândut bilete în număr mai mare decât capacitatea aeronavei. Reprezentanții companiei afirmă că cei 60 de pasageri au rămas în afara zborului, după ce aeronava a fost înlocuită cu una mai mică, din cauze tehnice. „Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală.”, a comunicat compania. Wizzair anunță că pasagerii afectați vor putea să-și reprogrameze zborul sau să solicite rambursarea banilor. Nu este prima problemă cu care se confruntă compania aeriană. În Sâmbăta Mare, sute de călători au rămas blocați pe Aeroportul Otopeni pentru ore întregi, după ce zborurile lor au fost amânate.

Pasagerii afectați au dreptul la compensații în conformitate cu normele și reglementările în vigoare. Aceștia pot beneficia de serviciile Trouble Flight, o platformă specializată care oferă asistență și informații în cazul în care zborurile sunt amânate, anulate sau suprarezervate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *