Doi frați lăsați în voia sorții după anularea unui zbor de către American Airlines

Doi pasageri ai companiei American Airlines, Derick Andrew și fratele său, au rămas blocați timp de două zile și au fost nevoiți să plătească din buzunar hotelul și mâncarea după ce zborul de legătură a fost anulat. Inițial, cei doi frați trebuiau să zboare joi din Dallas, Texas, spre Boise, Idaho, dar zborul lor a fost anulat din cauza vremii nefavorabile.

Frații, ambii în vârstă de 35 de ani, au aflat despre anularea zborului după ce au ajuns la Aeroportul Internațional Dallas Fort Worth. Ei călătoreau de peste 36 de ore, venind dintr-o vacanță în Reykjavik, Islanda, cu escale în Helsinki, Finlanda, și Dallas. Insider a verificat documentele de zbor.

După ce au stat la coadă la biroul de servicii pentru clienți pentru a rezerva un alt zbor spre Boise, frații au fost informați că următorul zbor disponibil va fi abia sâmbăta următoare. Când Andrew a cerut o rambursare sau un voucher pentru mâncare și cazare, i s-a spus că nu va fi posibil.

„Ni s-a spus clar „nu”, că nu vom primi o rambursare pentru un zbor anulat din cauza vremii nefavorabile”, a declarat Andrew pentru Insider. „A fost foarte frustrant”.

Frații au fost apoi nevoiți să plătească din buzunar pentru două nopți de cazare la hotel și pentru închirierea unei mașini.

În SUA, companiile aeriene nu sunt obligate să ofere vouchere în cazul anulării zborurilor, dar unele aleg să facă acest lucru dacă anularea este din vina lor.

Frații au verificat online disponibilitatea unor zboruri anticipate și au găsit unul vineri, dar serviciul clienți al American Airlines le-a spus că acesta era deja complet rezervat și că singura opțiune era un zbor de sâmbătă.

„Am luat legătura cu AA prin intermediul aplicației lor și am subliniat că, potrivit reglementărilor, ar fi trebuit să mi se ramburseze costul zborului anulat. Ei mi-au răspuns că puteam primi o rambursare doar dacă nu rezervam un alt zbor”, a explicat Andrew.

Andrew a spus că compania aeriană și-a cerut scuze pentru anulare, dar nu a oferit nicio compensație pentru hotel, mâncare și mașina închiriată, care i-a costat peste 500 de dolari. Insider a vizualizat chitanțele de plată făcute de cei doi frați.

Un reprezentant al serviciului de relații cu clienții i-a sugerat lui Andrew, prin intermediul unui mesaj din aplicația American Airlines, să păstreze toate chitanțele pentru cheltuielile efectuate și să solicite rambursarea de la departamentul de relații cu clienții printr-un formular online.

„Cu toate acestea, numărul de bilet pe care mi l-au furnizat nu funcționează în secțiunea „Chitanțe și rambursări” de pe site-ul lor. Așadar, tot ce am putut face a fost să trimit un feedback, relatând problemele pe care le-am avut, dar fără posibilitatea de a atașa chitanțe”, a adăugat el.

Frații au putut în cele din urmă să se întoarcă la Boise sâmbătă, cu două zile mai târziu decât era programat inițial.

American Airlines nu a răspuns la multiplele solicitări de comentarii din partea Insider.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *