Pilot expert oferă sfaturi utile pentru a îmbunătăți experiența de călătorie cu avionul și pentru a preveni neplăcerile

Un pilot din Los Angeles cu 17 ani de experiență, care a lucrat pentru trei companii aeriene diferite și continuă să zboare, oferă câteva soluții pentru a reduce frustrările și problemele pe care americanii le întâlnesc în timpul călătoriilor cu avionul. Aceste sfaturi ar putea fi deosebit de utile în timpul călătoriilor de primăvară și în perspectiva sezonului estival, făcând călătoria cu avionul mai lină și civilizată.

Pilotul afirmă că multe incidente de „furie în zbor” ar putea fi atenuate dacă oamenii ar înțelege motivele din spatele lor. Potrivit lui, există „multe lucruri pe care oamenii nu le știu despre operațiunile aeriene” care cauzează frustrări inutile.

Iată câteva dintre sfaturile sale practice și de bun simț pentru a îmbunătăți experiența de călătorie cu avionul:

  1. Purtați centura de siguranță și așezați spătarul scaunului în poziție verticală – nu este o formă de tortură: pilotul subliniază că aceste acțiuni sunt esențiale pentru siguranța pasagerilor în timpul unui accident.
  2. Țineți geamul deschis în timpul decolării și aterizării: în caz de accident, permite pasagerilor să identifice rapid pe care parte să evacueze.
  3. Alegeți cu atenție îmbrăcămintea pentru zbor: evitați să purtați șlapi și pijamale, care s-ar putea să nu protejeze în mod corespunzător picioarele în caz de necesitate.
  4. Nu blocați trecerea în terminal: dacă trebuie să vă opriți pentru un motiv sau altul, este important să faceți loc pentru ceilalți, în special pentru cei care se grăbesc sau trebuie să ia o altă cursă.
  5. Deschideți compartimentele pentru bagaje odată ce vă aflați în picioare pe culoar: acest lucru îi ajută pe ceilalți pasageri să își amintească unde se află bagajele lor și să grăbească debarcarea din avion.
  6. Înțelegeți dinamica porților de îmbarcare: pilotul explică faptul că există mai multe motive pentru care un avion s-ar putea să nu poată utiliza un gate gol, inclusiv dimensiunea avionului, realimentarea cu combustibil și operațiunile de încărcare a bagajelor în curs.

Pilotul susține că educarea oamenilor ar ajuta la îmbunătățirea înțelegerii sistemului și, în consecință, a experienței lor de călătorie. Un comentator la un articol anterior despre eticheta în călătoria cu avionul a adăugat și alte sfaturi: să fim politicoși, să avem răbdare, să ne îmbrăcăm cu demnitate, să nu le răspundem nepoliticos personalului de bord și să ne menținem un comportament liniștit pe durata zborului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *