Zborul United Airlines se întoarce la San Francisco din cauza unui pasager recalcitrant

Un zbor al United Airlines cu destinația Taipei, Taiwan, a fost nevoit să se întoarcă la Aeroportul Internațional San Francisco din cauza comportamentului unui pasager. Conform relatărilor altor pasageri, bărbatul nu a dorit să rămână pe scaunul său din clasa economică și a continuat să viziteze cabina de clasa business.

La aproximativ două ore după decolare, avionul s-a întors la San Francisco. Potrivit blogului de aviație din Los Angeles, Live and Let’s Fly, pasagerul a refuzat în mod repetat să rămână în scaunul său din clasa economică, chiar și după ce a fost rugat de echipajul de bord. Un utilizator de pe forumul FlyerTalk, care susține că a fost la bordul zborului, a menționat că pasagerul a vizitat de mai multe ori serviciul business-class al United, numit Polaris, în timpul serviciului de băuturi. Deși a fost rugat să se întoarcă la locul său, pasagerul nu a respectat indicațiile echipajului.

United Airlines a confirmat incidentul, declarând: „Zborul 871 al United s-a întors la San Francisco din cauza unui pasager recalcitrant. Ofițerii de poliție au întâmpinat avionul la sosire și l-au îndepărtat pe pasager. Zborul a plecat mai târziu spre Taipei în aceeași seară.” Compania aeriană nu a confirmat dacă pasagerul a fost îndepărtat din cauza refuzului său de a sta pe scaun.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *