Tort în față: Michael O’Leary, de la Ryanair, lovit de activiștii de mediu la Bruxelles

Michael O’Leary, directorul general al companiei Ryanair, a fost atacat de activiștii de mediu în timp ce se afla la Bruxelles pentru a adresa o petiție Uniunii Europene împotriva grevelor repetate ale controlorilor de trafic aerian.

O’Leary, în vârstă de 62 de ani, se pregătea să se fotografieze cu un carton în mărime naturală al președintelui Comisiei, Ursula von der Leyen, înainte de a înmâna o petiție semnată de 1,5 milioane de clienți Ryanair pentru „protejarea zborurilor noastre” și „menținerea cerului deschis”.

Cu toate acestea, în timp ce scotea petiția dintr-o cutie de carton, un activist i-a aruncat în față o prăjitură cu cremă, strigând „Bine ați venit în Belgia!”. Un al doilea activist i-a frecat apoi un alt tort pe gât înainte de a fugi, strigând: „Opriți poluarea de la afurisitele voastre de avioane!”.

O’Leary este de mult timp în conflict cu controlorii de trafic aerian și cu piloții, ale căror greve, potrivit lui, au dus la un număr disproporționat de anulări de zboruri, provocând neplăceri pasagerilor și costuri semnificative pentru Ryanair în ceea ce privește despăgubirile.

Cu toate acestea, activiștii nu manifestă prea multă simpatie. Potrivit grupului de reflecție Transport & Environment (T&E), cu sediul la Bruxelles, Ryanair a fost compania aeriană care a transportat cei mai mulți pasageri și a emis cel mai mult CO2 în Europa în 2022.

Pe de altă parte, Ryanair susține că este una dintre cele mai eficiente companii aeriene din lume, datorită numărului mare de pasageri pe care reușește să îi ia la bord și a numărului redus de locuri goale. Compania intenționează să utilizeze 12,5% combustibil sustenabil pentru aviație până în 2030.

„Pasagerii sunt atât de mulțumiți de rutele și petiția noastră încât sărbătoresc cu tort!”, a glumit contul oficial X al Ryanair, cunoscut anterior sub numele de Twitter.

O’Leary, între timp, nu părea să-și fi pierdut pofta de mâncare, declarând la o conferință de presă ulterioară: „Nu am avut niciodată o primire atât de caldă. Din păcate, crema era artificială. Îi invit pe pasageri să vină în Irlanda, unde crema este mai bună!”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *