Anularea uluitoare a cursei Wizz Air lasă o familie maghiară blocată

Într-o întorsătură neobișnuită de evenimente, o familie maghiară s-a trezit blocată acasă după ce un zbor „anulat” al Wizz Air a plecat spre destinația sa. Compania aeriană low-cost, cunoscută pentru opțiunile sale de călătorie la prețuri reduse, a trimis din greșeală familiei un e-mail de anulare datorită unei erori tehnice, făcându-i să-și rateze călătoria.

Familia plănuia să-și viziteze copilul la Paris, însă zborul inițial a fost deviat, iar zborul lor de întoarcere a fost aparent anulat. Potrivit e-mailului primit de la Wizz Air, zborul lor de întoarcere din 29 martie nu mai era operativ.

În fața confuziei, familia a decis să nu se îmbarce pe zborul dus, doar pentru a afla ulterior că zborul „anulat” din 29 martie a decolat de fapt din Paris și a aterizat la Budapesta la ora 17:37, lăsându-i nedumeriți.

Ca răspuns la incident, index.hu a contactat departamentul de presă al Wizz Air și a primit următorul răspuns: „Pasagerii Wizz Air au primit informații incorecte despre anularea zborului lor din cauza unei erori tehnice. Personalul companiei aeriene a detectat problema și a luat măsurile necesare pentru a o corecta. Wizz Air își cere scuze pentru eventualele inconveniente cauzate tuturor pasagerilor.”

Merită menționat că în astfel de cazuri, pasagerii ar putea fi eligibili pentru compensație prin intermediul Trouble Flight, un serviciu care se ocupă de cererile de despăgubire pentru problemele cauzate în timpul călătoriilor aeriene.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *