Haos la bord: un copil plânge, iar un pasager adult țipă pentru confortul său în avion

Este o scenă familiară oricui a călătorit vreodată cu avionul: un copil începe să plângă și tensiunea crește între pasageri, care încearcă să rămână calmi și să tolereze disconfortul. Dar într-un zbor recent Southwest Airlines de la Baltimore la Orlando, situația a luat o întorsătură neașteptată când un pasager adult, obosit și frustrat, a decis să se alăture corului de țipete, provocând un adevărat haos la bord.

Copilul plânsese aproximativ 40 de minute când pasagerul, epuizat, a început să țipe la rândul său, atrăgând atenția celorlalți ocupanți ai avionului. Printre pasageri, unii îi cereau să se oprească, în timp ce alții susțineau motivele pasagerului țipător și frustrat.

Personalul de bord a intervenit imediat pentru a încerca să calmeze situația, dar pasagerul nu voia să audă și a continuat cu protestul său zgomotos: „Am plătit un bilet pentru a avea un zbor dracu’ de confortabil. Acel copil a plâns 40 de minute, trebuie să-l liniștiți”, a declarat el, așa cum arată videoclipurile filmate de alți pasageri și care au devenit rapid virale pe rețelele sociale.

Bărbatul, care a afirmat că voia doar să doarmă și că avea căștile, a refuzat să coboare din avion odată ce acesta a aterizat la Orlando. În cele din urmă, a fost ultimul care a pășit pe pământ, unde a fost întâmpinat de poliție, așa cum arată alte videoclipuri distribuite pe internet.

Povestea a generat dezbateri și controverse pe rețelele sociale, mulți întrebându-se care este modul corect de comportament în astfel de situații. Ar trebui să fim mai înțelegători cu părinții care călătoresc cu copii mici sau ar trebui să pretindem liniște și confort maxim în zborurile cu avionul? Răspunsul, așa cum se întâmplă adesea, s-ar putea să se afle la mijloc, între empatie și respect reciproc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *