Probleme IT creează dificultăți în procesul de check-in al WizzAir, cauzând întârzieri semnificative pe aeroporturile românești

Marți dimineața, pasagerii Wizz Air de la Aeroportul Henri Coandă au întâmpinat întârzieri de până la aproape două ore pentru zborurile lor. Motivul acestor întârzieri a fost o problemă IT la nivelul unuia dintre subcontractorii companiei aeriene, care a generat o încetinire considerabilă a procesului de check-in pe aeroporturile din România. În consecință, check-in-ul a trebuit să fie efectuat manual, ceea ce a prelungit timpul de așteptare pentru pasageri.

Reprezentanții Wizz Air au transmis un comunicat de presă în care informează pasagerii despre această problemă tehnică neașteptată și despre eforturile întreprinse pentru a remedia situația cât mai rapid posibil. În acest context, compania aeriene își cere scuze pentru disconfortul cauzat de întârzieri și își reafirmă angajamentul de a minimiza timpul de așteptare pentru călătorii.

Valeria Bragarenco, managerul Corporate Communications, a menționat într-o întâlnire cu jurnaliștii că, în cazul în care întârzierile dimineții vor avea efect asupra zborurilor ulterioare ale companiei, pasagerii vor fi notificați prin SMS și e-mail pentru a veni mai târziu la aeroport, evitând astfel așteptarea inutilă.

Bragarenco a explicat, de asemenea, că situația a fost generată de o schimbare în înregistrarea sub care Wizz Air operează în România. Până acum 6 luni – 1 an, compania era înregistrată ca Wizz Air Hungary, iar acum este Wizz Air Malta. Această schimbare nu afectează în mod direct pasagerii, ci doar înregistrarea companiei.

Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) a informat că întârzierile au fost cauzate de schimbarea indicativului de zbor pentru unele dintre cursele Wizz Air, din „W6” (Wizz Air) în „W4” (Wizz Air Malta), realizată în cursul nopții de 24 spre 25 aprilie. Schimbarea a necesitat reintroducerea manuală a datelor referitoare la zborurile vizate în sistemul de procesare a informațiilor, ceea ce a generat întârzierile întâmpinate.

În ciuda problemelor, CNAB a confirmat că traficul aerian a revenit la normal și nu a fost necesară anularea vreunei curse.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *