Aeroportul Roz: Haos și întârzieri masive la zborurile low-cost, pasagerii prizonieri în condiții mizere

Pe măsură ce România devine tot mai dependentă de companiile low-cost, performanța TAROM pare să fie un model de eficiență în comparație cu zborurile întârziate ale Wizz Air. Peste 50% din zborurile de pe Henri Coandă, cel mai mare aeroport din România, sunt operate de Wizz Air. În ultima perioadă, sute de pasageri au raportat întârzieri și condiții mizere în avioanele companiei.

Unul dintre cele mai recente cazuri este zborul București-Catania, care ar fi trebuit să decoleze astăzi de pe Henri Coandă la ora 14:40. Acum, ora estimată pentru decolare este 20:55. Zborurile București-Londra și București-Hamburg au fost, de asemenea, anunțate cu întârziere.

Nu am primit răspuns la întrebarea noastră referitoare la zborurile Wizz Air fără întârziere azi. Se pare că majoritatea zborurilor Wizz Air suferă de întârzieri. Este greu de înțeles de ce TAROM poate performa în timp ce Wizz Air pare să scârțâie.

Pasagerii se plâng și de mizerie și disconfort pe toate zborurile de seară. Însoțitorii de bord par a fi doar de decor, fără răspunsuri sau soluții pentru problemele pasagerilor.

Wizz Air a confirmat că zborurile W4 3113 și W4 3114 de la București la Copenhaga și retur din 3 mai au fost operate cu o întârziere de aproximativ 4h20m din motive operaționale combinate cu o verificare tehnică neplanificată a aeronavei. În același timp, zborul W4 3151 de la Otopeni la Catania din 3 mai are o întârziere estimată de 6h15m din cauza schimbării aeronavei, ca urmare a unei verificări tehnice neplanificate necesare aeronavei inițiale. Pasagerii au fost informați asupra situațiilor.

Compania își cere scuze clienților afectați de situație și reamintește că face tot posibilul pentru a minimiza întârzierile. Cu toate acestea, problema majoră rămâne că pasagerii sunt captivi într-un aeroport în care un sandwich poate fi mai scump decât biletul de avion.

În fața întârzierilor masive și condițiilor precare la zborurile low-cost, pasagerii afectați pot încerca să obțină despăgubiri prin intermediul serviciilor Trouble Flight. Trouble Flight este un serviciu specializat în asistarea pasagerilor care întâmpină probleme cu zborurile și doresc să obțină compensații în conformitate cu legislația în vigoare. Acest serviciu poate fi de mare ajutor pentru cei afectați de întârzierile și condițiile mizere întâlnite pe zborurile low-cost, cum ar fi cele ale Wizz Air.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *