Eroare la aeroport duce la îmbarcarea unei pasagere Frontier Airlines pe un zbor spre o țară străină la 900 de mile distanță, fără pașaport

O femeie din New Jersey a relatat incredibila eroare de la aeroport care a făcut-o să se îmbarce pe un zbor din Philadelphia spre Jamaica, în Caraibe, în loc să ajungă în Jacksonville, Florida. Beverly Ellis-Hebard a povestit pentru ABC7 News că a fost îndrumată spre poarta greșită și nu avea pașaportul la ea.

Ellis-Hebard, care călătorește des între statul său natal, Pennsylvania, și a doua sa casă din Florida, urma să ia un zbor obișnuit cu Frontier Airlines pentru a petrece o vacanță în Sunshine State. Totul decurgea bine până când a trebuit să meargă la toaletă cu puțin timp înainte de decolarea avionului. Agentul i-a spus că are la dispoziție 20 de minute. La întoarcerea ei, zborul părea să fie aproape complet îmbarcat, iar ea a fost urcată grăbită la bord după ce agentul a verificat cartea de îmbarcare. În confuzie, Ellis-Hebard s-a tăiat la mână în timp ce-și așeza bagajul de mână.

Odată ajunsă la bord, o însoțitoare de zbor i-a îngrijit rana și i-a spus că se va putea relaxa odată ce avionul va ateriza în Jamaica. Ellis-Hebard a povestit pentru ABC7 că a râs și a spus că ar fi vrut să meargă în Jamaica, dar are o plajă în apropierea locuinței sale. Însoțitoarea i-a răspuns că avionul chiar se îndrepta spre Jamaica și, din privirea de pe fața ei, Ellis-Hebard a înțeles că nu era o glumă.

Din cauza stresului provocat de accident și de îmbarcarea grăbită, Ellis-Hebard nu a fost informată despre schimbarea porții pentru zborul său spre Jacksonville. Însoțitoarea de zbor i-a menționat că intră într-o altă țară fără pașaport, creând o problemă. Din fericire, autoritățile jamaicane i-au permis lui Ellis-Hebard să rămână în pasarela de îmbarcare, puntea dintre avion și aeroport la sosire, ceea ce a însemnat că nu părăsise oficial teritoriul.

Ulterior, a fost îmbarcată pe primul zbor disponibil spre Philadelphia, la câteva ore distanță. Ellis-Hebard a declarat pentru ABC7 că eroarea nu ar fi trebuit să se întâmple, deoarece nu avea pașaportul și femeia de la poartă nu și-a făcut treaba. Frontier Airlines a comunicat postului de televiziune că i-au rambursat biletul original și i-au oferit un voucher în valoare de 600 de dolari ca un gest de bunăvoință, adăugând că își cer scuze pentru neplăcuta experiență a lui Ellis-Hebard și că regretă faptul că a reușit să se îmbarce pe zborul greșit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *